Kredito unijos “Magnus” finansuota viešbučio plėtra suburia turistus į uostamiestį

Klaipėda plečiasi ir kiekvienais metais turistus pasitinka pasikeitusi ir išgražėjusi.  Turistų srautai plaukia į Danės upės pakrantę, kur Žvejų gatvėje vienas šalia kito stūkso du identiški raudonų plytų pastatai, buvę grūdų ir sėmenų sandėliai. Šiandien sandėliai restauruoti ir tapę jaukiu elegantišku dviejų korpusų butiko viešbučiu „Michaelson Boutique Hotel“. UAB „Michaelson Boutique Hotel“ direktorius p. Gintautas Bertašius džiaugiasi, kad abu jie pritaikyti uostamiesčio svetingumui pabrėžti ir tapo vienu įsimintiniausių šios vietos jūrinio paveldo paminklų.

 

„Michaelson Boutique Hotel“ viešbučio istorija prasidėjo dar XVIII a.

 

Manoma, kad pirmasis šio sklypo savininkas buvo pirklys Epraheimas Michaelsonas, todėl ir viešbučiui suteiktas „Michaelson“ vardas. XVIII a. menantys, du vienas šalia kito esantys pastatai dvyniai 1996 m. įtraukti į Kultūros paveldo registrą, o 2005 m. pripažinti valstybės saugomu objektu. Tai reti statiniai Klaipėdoje, anuomet ribojęsi su vandeniu, – laivai galėjo lengvai priplaukti ir prisišvartuoti tiesiog prie sandėlių sienos. Todėl jie dar vadinami Venecijos sandėliais.

 

Viešbučio plėtra prasidėjo pasitelkus kredito uniją „Magnus“

 

Viešbutis „Michaelson Boutique Hotel“ 2016 m. atidarytas viename iš dviejų pastatų dvynių. O kitas šalia esantis tokios pat statybos pastatas vis dar stūksojo apleistas. Tada, pasitarus su kredito unijos „Magnus“ Valdybos pirmininku Mantu Janavičiumi, nutarta praplėsti viešbutį – įrengti SPA, papildomus 19 kambarių ir konferencijų salę. G. Bertašius dėl papildomų lėšų kreipėsi į LKU grupės kredito uniją „Magnus“, kuri kartu su visą grupę prižiūrinčia Lietuvos centrine kredito unija (LCKU) skyrė finansavimą iki 2023-ųjų metų.

 

Įsisavinus suteiktas lėšas bei užbaigus plėtros darbus, viešbutis turi papildomus 19 apartamentų ir SPA zoną. „Mano nuomone, kredito unija yra arčiau kliento, kuri įsigilino į konkrečią verslo specifiką bei mūsų poreikius. Labiausiai džiugina tiesioginis dialogas, nes kai šalys kalbasi – visada galima atrasti geriausius sprendimus“, – pastebi G. Bertašius.

 

Pasak p. G. Bertašiaus, atidarius viešbutį 2016-tais metais, pradžia buvo išties sėkminga, tačiau vėliau praūžusi pandemija padarė blogą poveikį. Užsienio turistų srautai sumažėjo, paslaugų spektras uostamiestyje pradėjo trauktis. Didieji bankai atsisakė skirti finansavimą dėl viešbučio projektų rizikos, tačiau kredito unija „Magnus“ čia ištiesė pagalbos ranką. Suteikdami kredito mokėjimo atostogas, jie išgelbėjo verslą nuo bankroto ir padėjo pamatus verslo plėtros idėjai, džiaugiasi G. Bertašius. Viešbučio plėtra padėjo užtikrinti trūkstamų paslaugų bei poreikių įgyvendinimą.

 

Analogų neturintis SPA „Brìcoła“

 

Vienas baigto restauruoti naujojo korpuso išskirtinumų – analogų neturintis SPA. Jo akcentas – vitrininiai langai, pro kuriuos atsiveria vaizdas į miestą. Baseinas ir sūkurinės vonios įrengti autentiškoje erdvėje, kur išsaugotos originalios medinės konstrukcijos ir pastato sienos. Visame viešbutyje ir SPA zonoje nerasite nei vienos keraminės ar akmens masės plytelės, tik natūralaus akmens plyteles. Pastatai, kuriuose įkurtas viešbutis, yra venecijietiško tipo, tad įrengiant SPA kilo mintis dar labiau susieti vietą su paslauga ir suteikti šiai zonai pavadinimą „Brìcoła“ (briccola (it.) – Venecijos poliai, žymintys vandens kelius).

 

 

Tolimesni viešbučio plėtros planai

 

Šiandien viešnagės „Michaelson Boutique Hotel“ viešbutyje atvyksta svečiai iš kitų Lietuvos miestų, taip pat Vokietijos, Jungtinių Amerikos Valstijų, Australijos, Singapūro ir kitų artimų bei tolimųjų šalių. Viešbučio direktorius G. Bertašius prasitaria, kad užbaigus šiuos viešbučio plėtros darbus, neatmetama galimybės plėstis ir į kitus Lietuvos didmiesčius, tačiau apie tai kalbėti dar anksti.

Daugiau skaitykite: https://www.vz.lt/finansai/2024/10/28/kredito-unijos-magnus-finansuota-viesbucio-pletra-suburia-turistus-i-uostamiesti

Scroll to Top