Dažniausiai užduodami klausimai
Viskas ką jums reikia žinoti apie mokėjimo korteles
Kreipkitės el.paštu į [email protected] ir pateikite užpildytą nustatytos formos prašymą išduoti mokėjimo kortelę.
Debeto ir kredito kortelės turi atskiras savo sąskaitas, todėl su mokėjimo sąskaita susiejimas negalimas.
Mokėjimo kortele galite atsiskaityti visose internetinėse parduotuvėse, kuriose yra nurodytas „Mastercard“ ženklas.
Norėdami savo turima mokėjimo kortele saugiai atsiskaityti internetu, visų pirma, ją turite užregistruoti saugiems pirkimams:
- Prisijunkite prie el. bankininkystės „i-Unija“
- Pasirinkite „Sąskaitos“ → „Mokėjimo kortelės“ → „Saugus pirkimas“
- Pasirinkite norimą užregistruoti kortelę ir stulpelyje „Veiksmai“ spauskite „Registruoti“
- Įveskite savo susikurtą pastovų slaptažodį
- Įveskite mobilaus telefono numerį, kuriuo bus siunčiami vienkartiniai saugos kodai
Daugiau informacijos rasite Saugaus pirkimo internetu atmintinėje.
- Sistema Jus automatiškai nukreips į LKU kredito unijų grupės saugaus atsiskaitymo internetu svetainės langą
- Elektroninėje parduotuvėje, pažymėtoje „Mastercard” ženklu, išsirinkę prekę ar paslaugą, įveskite įprastus mokėjimo kortelės duomenis, skirtus atsiskaityti internete: kortelės numerį, jos galiojimo datą ir triženklį kortelės saugos kodą (CVC2 arba CVV2)
- Įsitikinkite, kad visa apie pirkimą pateikta informacija yra teisinga, ir suveskite savo susikurtą pastovų slaptažodį
- Sistema Jus nukreips į naują naršyklės langą, kuriame turėsite suvesti SMS žinute gautą vienkartinį saugos kodą (sudarytą iš skaitmenų)
- Įvedus teisingą vienkartinį saugos kodą, mokėjimas bus patvirtintas
Bent vieną iš kodų suvedus neteisingai, sistema Jus grąžins į patvirtinimo langą, kad abu kodus įvestumėte pakartotinai.
Jei 5 kartus iš eilės įvesite neteisingą pastovų slaptažodį ar vienkartinį saugos kodą, saugūs pirkimai internetu bus užblokuoti. Atstatyti slaptažodžius galėsite kreipdamiesi į savo kredito uniją, išdavusią mokėjimo kortelę.
Elektroninėse parduotuvėse, kurios nėra pažymėtos „Mastercard” ženklu, Jūs ir toliau galėsite atsiskaityti įprastu būdu, tačiau prieš tai įsitikinkite, kad tai yra saugu. Kiekvienoje patikimoje elektroninėje parduotuvėje turi būti pateikta informacija apie pardavėją, nurodytas jo pavadinimas, adresas ir klientų aptarnavimo telefono numeris. Taip pat turi būti pateiktos elektroninės parduotuvės taisyklės, informacija apie prekių pristatymą ir grąžinimą, skundų pateikimą bei prekėms taikomas garantijas.
Daugiau informacijos rasite Saugaus pirkimo internetu atmintinėje.
Mokėjimo kortelės sąskaitos likutį galite sužinoti:
-
- kredito unijoje „Magnus”
- prisijungus prie el. bankininkystės „i-Unija“
- bankomate „MEDUS“
- bankomate „Bankomatas.lt“
- paskambinus į „Worldline Baltic“ tel. nr. (bet kuriuo paros metu)
-
- loterijos „Perlas“ terminale
- visų Lietuvoje veikiančių bankų bankomatuose
Kreipkitės el.paštu į [email protected] ir pateikite užpildytą nustatytos formos prašymą dėl kortelės pakeitimo.
Neteisingai įvesti PIN kodą galima:
- 3 kartus bankomate (3-čią kartą įvedus neteisingą PIN kodą, bankomatas kortelę įtrauks)
- 5 kartus, jeigu atsiskaitoma kortele prekybos vietoje. Po 5-to neteisingo PIN kodo įvedimo, kortele atsiskaityti nebegalėsite, todėl prašome kreiptis į kredito uniją dėl kortelės pakeitimo
Turimos mokėjimo kortelės PIN kodą galite pasikeisti bet kuriame „MEDUS“ bankomate.
Skambinkite į kortelių centrą „Worldline Baltic“ tel. (8-5) 215 1177 (bet kuriuo paros metu) ir užblokuokite savo mokėjimo kortelę. Taip pat kreipkitės į savo kredito uniją, kad Jums būtų pagaminta nauja kortelė.
Mokėjimo kortelė galioja iki mėnesio, nurodyto ant mokėjimo kortelės, paskutinės dienos. Pasibaigus kortelės galiojimo terminui ir raštu nepranešus kredito unijai prieš 30 kalendorinių dienų iki kortelės galiojimo termino pabaigos apie kortelės sutarties nutraukimą, kredito unija Jums pagamins naują mokėjimo kortelę.
Jeigu kortelės galiojimo paskutinį mėnesį negalėsite atsiimti atnaujintos mokėjimo kortelės, galima kortelę atnaujinti anksčiau laiko, t. y. iki kortelės galiojimo pabaigos likus ne daugiau nei 90 dienų.
Prašome kreiptis į kredito uniją „Magnus“ ir pateikti nustatytos formos pretenziją dėl neteisingai nuo sąskaitos nuskaitytų lėšų.
Asmuo turi atvykti į kredito uniją „Magnus“ ir pateikti nustatytos formos prašymą arba atsiųsti laisvos formos prašymą per el. bankininkystę „i-Unija“.
Atsiskaitant mokėjimo kortelių skaitytuvuose su nurodytu bekontakčio atsiskaitymo simboliu, nereikalaujamas PIN kodas, jei operacijos suma neviršija 50 EUR.
Kai kuriais atvejais, atliekant atsiskaitymus iki 50 EUR, skaitytuvas gali paprašyti įvesti PIN kodą. Tai – papildomas saugumo sprendimas, leidžiantis įsitikinti, kad kortelė nėra prarasta ir ja naudojasi būtent jos savininkas.
Kredito unijos nario prašymu šeimos nariui ar kitam nurodytam asmeniui išduota LKU mokėjimo kortelė su teise ja naudojantis atlikti mokėjimo operacijas, išsiimti grynųjų pinigų iš bankomatų, atsiskaityti už prekes ar paslaugas prekybos bei paslaugų teikimo vietose ir atlikti kitus nario prašyme nurodytus veiksmus.
Papildoma kortelė išduodama prie kito asmens (pagrindinės kortelės savininko) sąskaitos.
Papildoma mokėjimo kortelė „Debit Mastercard“ gali būti išduota asmenims nuo 7 metų amžiaus.
Užsisakyti papildomą mokėjimo kortelę galite atvykę į kredito uniją „Magnus“. Pagrindinės kortelės turėtojas (sąskaitos savininkas) turi užpildyti prašymą išduoti papildomą (-as) mokėjimo kortelę (-es).
Prašymą privalo pasirašyti abu (tiek pagrindinės, tiek papildomos) kortelės turėtojai.



