Mobilioji programėlė

–„Google Play”

ir „App Store”

Dar patogesnės, greitesnės ir saugesnės kasdienės finansinės operacijos – dabar Jūsų telefone. Atsisiųskite mobiliąją programėlę:

  • pasitikrinti sąskaitos likutį ir atlikti pavedimus vos keliais paspaudimais;
  • stebėti sąskaitos išrašus;
  • gauti pranešimus apie svarbiausias paskutines naujienas;
  • lengvai atlikti mokėjimus tarp savo sąskaitų ar bet kuriuo metu pervesti lėšas į kitas finansų įstaigas.
LKU grupės kredito unijų nariai, tarp jų ir kredito unijos „Magnus“, naudodamiesi mobiliaja programėle gali atlikti kasdienes finansines operacijas dar patogiau – vos keliais mygtukų paspaudimais. Parsisiųskite, prisijunkite ir atraskite „Magnus“ kredito uniją telefone!
Prisijunkite prie programėlės jau pamėgtomis prisijungimo priemonėmis – „Mobile-ID” arba „Smart-ID” paskyra.
Esant galimybei – nustatykite prisijungimą biometriniais duomenimis (piršto atspaudu ar veido atvaizdu) arba savo susikurtu PIN kodu.
Peržiūrėkite informaciją apie „Magnus“ kredito unijoje turimas paskolas ir indėlius.
Stebėkite visas savo mokėjimo sąskaitas, jų likučius ir išrašus už ne ilgesnį nei 90 dienų laikotarpį.
Gaukite nemokamus pranešimus apie į mokėjimo sąskaitą įskaitytas lėšas.
Atlikite mokėjimus tarp savo sąskaitų, į kitas finansų įstaigas, paprastai kartokite jau atliktus mokėjimus arba atsiskaitykite į gautus mokėjimus.
Peržiūrėkite informaciją apie turimus kreditus: mokėjimo grafikus, palūkanas, kredito dengimo istoriją, pagrindines sąlygas.
Peržiūrėkite paskutinius atliktus mokėjimus.
Matykite visas savo mokėjimo korteles (tiek pagrindines, tiek papildomas).
Blokuokite savo mokėjimo kortelę, jeigu ji buvo prarasta – pavogta arba pamesta. Būsite nukreipti į mokėjimo kortelių aptarnavimo centrą, kuris dirba visą parą.
Matykite „Magnus“ kredito unijos rekvizitus, esant poreikiui – susisiekite su kredito unija tiesiai iš mobiliosios programėlės.

Kodėl verta naudotis LKU mobiliaja programėle?

Greita
Mokėjimus galite atlikti neišėję iš namų.
Patogu
Prisijungti galite „Mobile-ID” arba „Smart-ID” programa.
Paprasta
Programėlė sukurta pagal šiandienos vartotojų poreikius.
Saugu
Visos operacijos vykdomos laikantis griežčiausių saugumo standartų.

Kaip pradėti naudotis el. bankininkystės paslauga?

Atsisiųskite programėlę

iš „Google Play” arba „App Store” parduotuvių.

Registruokitės su savo „i-Unija”

naudotojo kodu ir pasirinkta prisijungimo priemone: „Mobile-ID” arba „Smart-ID”.

Atidžiai perskaitykite ir patvirtinkite,

kad susipažinote su mobiliosios programėlės bendrosiomis naudojimo sąlygomis.

Naudokitės visais

mobiliosios programėlės privalumais!

Dažniausiai užduodami klausimai

Prisijungimui prie mobiliosios programėlės galite naudoti „Mobile-ID” arba „Smart-ID” paskyrą, arba, po registracijos taip pasirinkus, savo susikurtą PIN kodą, taip pat biometrinius duomenis – piršto atspaudą ar veido atvaizdą.

Mokėjimų tarp savo sąskaitų tvirtinti nereikia, o atliekant mokėjimą į kitos finansų įstaigos sąskaitą – tą galite atlikti „Mobile-ID” arba „Smart-ID” paskyra.

Jums pakaks turėti išmanųjį įrenginį, mobiliųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį, su „Android” (bent 7.0 ar naujesnės versijos) arba „iOS” (bent 13 ir naujesnės versijos) operacine sistema, interneto ryšį, taip pat su kredito unija sudarytą elektroninių paslaugų sutartį, kurios naudotojo kodas nebūtų užblokuotas.

Tokiu atveju būtina pateikti užklausą Kliento anketoje. Tai galite padaryti šiais būdais:

  • Prisijungę prie elektroninės bankininkystės „i-Unija” paskyros. Kliento anketą rasite pasirinkę meniu „Mano i-Unija” „Mano duomenys”. Pirmame, kad atnaujintos duomenis būtina patvirtinti, „Mobile-ID”, „Smart-ID” arba vienkartiniu saugos kodu.
  • Atvykę į Magnus kredito uniją.

Taip, įrenginių skaičius nėra ribojamas.

Taip, prieš tai reikėtų išsiregistruoti iš vienos paskyros ir iš naujo prisiregistruoti į kitą. Taip pat prisijungimui prie skirtingų paskyrų galite naudoti kelis skirtingus išmaniuosius įrenginius.

Pasirinktos mokėjimo sąskaitos išraše pasrinkite mokėjimą, kurį pageidaujate pakartoti, tada paspauskite ant jo ir ant mygtuko „Pakartoti mokėjimą”.

Pasirinktos mokėjimo sąskaitos išraše spauskite mokėjimą, į kurį norite atsakyti, tada paspauskite ant jo ir ant mygtuko „Atsakyti į mokėjimą”.

Jeigu mokėjimo kortelė Jums neatsiduria, ji nebuvo atvaizduojama ir LKU mobiliojoje programėlėje. Kai tik kortelė bus išduota ir aktyvuota, ją matysite ir turimų mokėjimų kortelių sąraše.

Norint gauti iššokančius pranešimus apie į mokėjimo sąskaitą įskaitytas lėšas, pirmiausia, asmuni turi būti sudaręs mobilios programėlės sutartį (t. y. parsisiuntęs mobiliąją programėlę ir patvirtinęs, kad susipažino su sąlygomis). Įjungti šią funkciją galima per mobiliąją programėlę atlikus šiuos žingsnius:

  • Pasirinkite „Meniu” „Nustatymai” „Įjungti funkciją „Mokėjimo pranešimai”.

Mobiliosios programėlės veikimą gali sutrikdyti:

  • Nestabilus interneto ryšys.
  • Programėlės versijos neatitikimas – įsitikinkite, kad naudojate naujausią programėlės versiją.
  • Techniniai darbai – informacija apie planuojamus sistemų naujinimus darbus skelbiama LKU grupės interneto svetainėje www.lku.lt

Jei nei viena iš šių priežasčių nepasiteisino, tokiu atveju rekomenduojame susisiekti su savo kredito unija – kredito unijų kontaktus rasite čia.

Jeigu ekrane matote pranešimą „Įrenginys blokuotas”, reikalinga savo mobiliojo įrenginio nustatymuose įjungti ekrano apsaugą – pasirinkite tipo užraktą. Tai dažniausiai būna PIN kodas, atrakinimo piešinys, slaptažodis. Įjungę ekrano užraktą – pabandykite dar kartą.

Jeigu užblokavote prisijungimą biometrinėmis priemonėmis, jį atblokuoti galite patys – prie mobiliosios programėlės prisijungę su „Mobile-ID” arba „Smart-ID” paskyra.

Jeigu kliento anketa nebegalioja, Jums gali būti apribotas naudojimasis kai kuriomis kredito unijų paslaugomis, pavyzdžiui, nebegalėsite atlikti pinigų pervedimų. Tokiu atveju būtina pateikti užklausą Kliento anketą. Tai galite padaryti šiais būdais:

  • Prisijungę prie elektroninės bankininkystės „i-Unija” paskyros. Kliento anketą rasite pasirinkę meniu „Mano i-Unija” „Mano duomenys”. Pirmame, kad atnaujintos duomenis būtina patvirtinti, „Mobile-ID”, „Smart-ID” arba vienkartiniu saugos kodu.
  • Atvykę į Magnus kredito uniją.
Turite daugiau klausimų?
Neradote atsakymo į dominantį klausimą? Kreipkitės į mūsų komandą.