Mokėjimai

Su el. bankininkyste „i-Unija” arba naudojantis LKU mobiliąja programėle visus mokėjimus atliksite greitai ir patogiai – nuo lėšų pervedimo iki apmokėjimo už komunalines bei kitas prekes ir paslaugas.
Pervedimai SEPA erdvėje
SEPA erdvę sudaro Europos ekonominės erdvės šalys ir Andora, Monakas, San Marinas, Šveicarija, Jungtinė Karalystė bei Vatikanas.
Svarbu: atlikdami mokėjimą atidžiai patikrinkite, ar teisingai nurodėte gavėjo sąskaitos numerį bei gavėjo vardą ir pavardę arba pavadinimą. Atkreipiame dėmesį, kad mokėjimo operacija yra vykdoma pagal Jūsų nurodytą gavėjo sąskaitos numerį IBAN formatu (t. y. privalomas tarptautinis sąskaitos numerio formatas, pagal kurį bankai ar mokėjimo įstaigos įskaito lėšas į gavėjo sąskaitą).

Apie Jūsų teises vykdant mokėjimus Europoje skaitykite čia.

  • Momentiniai pervedimai yra įvykdomi akimirksniu, visą parą ir visus metus – įskaitant poilsio ir švenčių dienas.
  • Momentiniai pervedimai atliekami tik į SEPA erdvę priklausančias šalis ir jei gavėjo bankas yra prisijungęs prie momentinių mokėjimų sistemos.

Paprastų pervedimų SEPA erdvėje vykdymo laikai*

SEPA pervedimo nurodymo

pateikimo laikas kredito unijoje

Preliminarus SEPA pervedimo

gavimo laikas darbo dieną

Nuo 00:00 iki 9.10 val. 11.15 val.
Nuo 9.10 iki 11.40 val. 13.45 val.
Nuo 11.40 iki 14.10 val. 16.15 val.
Nuo 14.10 iki 16.00 val. 17.45 val.
Nuo 16.00 iki 23.59 val. 11.15 val. (kita darbo dieną)

Lėšos pervedamos kiekvieną dieną, išskyrus savaitgalius ir tarptautines švenčių dienas. Naujųjų metų dieną (sausio 1 d.), Velykų Sekmadienį, Velykų antrą dieną, Tarptautinę darbo dieną (gegužės 1 d.), Kalėdų pirmą ir antrą dieną (gruodžio 25–26 d.). Lėšos pervedamos kelis kartus per dieną tam tikru nustatytu laiku.

*Lėšų įskaitymo į gavėjo sąskaitą laikas priklauso nuo gavėjo banko, todėl gali būti ankstesnis arba vėlesnis nei aukščiau nurodytas.

Tarp pervedimai tarp Jūsų ar kitų sąskaitų LKU grupei priklausančiose kredito unijose. Toks pervedimas gavėją pasieks nedelsiant, bet kuriuo paros metu ištisus metus – įskaitant poilsio ir švenčių dienas.

Tarptautiniai pervedimai (ne SEPA erdvėje)
Tarptautiniai pervedimai – tai pervedimai į valstybes, nepriklausančias SEPA erdvei.
Norėdami atlikti tarptautinį pervedimą, turite atvykti į savo kredito uniją bei užpildyti pervedimo formą.
Atkreipiame dėmesį, kad tarptautiniai pervedimai vykdomi tik su SHA mokesčiais (t.y., kai mokėtojas moka kredito unijos nustatytus mokesčius, o gavėjas sumoka gavėjo banko mokesčius).

Svarbu: atlikdami mokėjimą atidžiai patikrinkite, ar teisingai nurodėte gavėjo sąskaitos numerį bei gavėjo vardą ir pavardę arba pavadinimą.

Gavėjo duomenų

patikrinimo paslauga

Gavėjo duomenų

patikrinimo

paslauga

Gavėjo duomenų patikrinimo paslauga yra skirta patikrinti, ar gavėjo pavadinimas sutampa su tikruoju sąskaitos savininku, dar prieš patvirtinant mokėjimą. Tai padeda sumažinti sukčiavimo riziką ir užkirsti kelią klaidingiems mokėjimams.

Kaip tai veikia?

Prieš Jums patvirtinant mokėjimą eurais per LKU mobiliąją programėlę arba elektroninę bankininkystę „i-Unija“, sistema automatiškai patikrins, ar Jūsų įvestas gavėjo vardas ir pavardė arba įmonės pavadinimas atitinka nurodytą sąskaitos numerį (IBAN).
Atlikus patikrinimą, mokėjimo lange Jums bus pateiktas vienas iš penkių pranešimų:
„Gavėjo pavadinimas atitinka”
šis pranešimas patvirtina, kad gavėjo vardas ir pavardė ar įmonės pavadinimas sutampa su sąskaitos numeriu.
„Gavėjo pavadinimas beveik atitinka. Ar norite tęsti?”
šis pranešimas reiškia, kad gavėjo vardas ir pavardė arba pavadinimas nevisiškai atitinka ir Jums bus pateiktas teisingas gavėjo pavadinimo pasiūlymas. Jeigu nesutinkate, pakartotinai mokėjimo netvirtinkite ir turimus duomenis pasitikslinti tiesiogiai su gavėju.
„Gavėjo pavadinimas neatitinka – sąskaita gali priklausyti kitam asmeniui. Rekomenduojame patikslinti gavėjo pavadinimą”
pamačius šį pranešimą, rekomenduojame mokėjimo netvirtinti. Pasitikslinkite gavėjo vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą pagal sąskaitos numerį ir tik tada atlikite mokėjimą.
„Nepavyksta patikrinti. Patikrinkite, kad gavėjo pavadinimas teisingas, nes lėšos gali būti pervestos kitam asmeniui”
pranešimu informuojama, kad patikrinimo metu gavėjo vardo ir pavardės (arba įmonės pavadinimo) patikrinti neįmanoma. Tokiu atveju rekomenduojame pervedimą atlikti vėliau.
„Nepavyksta patikrinti, nes gavėjo sąskaita yra už euro zonos ribų. Patikrinkite, kad gavėjo pavadinimas teisingas, nes lėšos gali būti pervestos kitam asmeniui”
pranešimu informuojama, kad gavėjo vardo ir pavardės arba įmonės pavadinimo patikrinimas negalimas, jeigu sąskaita registruota už euro zonos ribų, tokios paslaugos neteikia.

Svarbu žinoti:

  • Tikrinimas yra įspėjimas, bet galutinį sprendimą dėl mokėjimo patvirtinimo visada priimate Jūs, tačiau rizikuosite neatsigauti pervestų lėšų, jeigu jos bus pervestos kitam gavėjui.
  • Jūsų lėšų saugumui, rekomenduojame netvirtinti mokėjimo, jeigu gavėjo pavadinimas neatitinka, beveik atitinka arba nepavyksta patikrinti, kol nepasitikslinsite duomenų tiesiogiai su pačiu lėšų gavėju.

Gavėjo duomenų patikrinimas padeda apsisaugoti nuo sukčiavimo, kai žmonės apgaule būdu įkalbami pervesti pinigus sukčiams, apsimetantiems kitais asmenimis ar įmonėmis. Taip pat sumažinama rizika suklysti įvedant gavėjo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą, arba per klaidą nurodyti kito lėšų gavėjo sąskaitos numerį.

Jums įvedus gavėjo pavadinimą ir sąskaitos numerį, duomenys yra perduodami gavėjo bankui. Šis patikrina, ar informacija sutampa su tikrasiais sąskaitos savininko duomenimis, ir kredito unijai atsiunčia atsakymą. Jūs jį matote el. bankininkystės „i-Unija” ar LKU mobiliosios programėlės mokėjimo lange. Jei mokėjimą atliekate atvykę į MAGNUS kredito uniją, atsakymą pateiks darbuotojas.

Gavėjo duomenų patikrinimo paslauga yra nemokama.

Gavėjo duomenų patikrinimo gali atsisakyti tik tie verslo klientai, kurie pateikia mokėjimų nurodymus į el. bankininkystę „i-Unija” dėdami paruoštų mokėjimų failą. Visiems kitiems kredito unijos klientams gavėjo duomenų patikrinimas veikia nuolat.

Įvedus gavėjo duomenis, rezultatas pateikiamas per kelias sekundes (ne vėliau kaip per 5 s.).

Taip. Tikrinimas atliekamas tik pagal vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą.

SVARBU: LKU grupė griežtai laikosi sankcijų režimų ir vidaus politikos, todėl nevykdo mokėjimų į arba iš Rusijos ir Baltarusijos.

Kredito unijos taip pat neteikia jokių sandorių, kurie turi ryšį su Rusija ar Baltarusija.

Įmokos

Kredito unijos nariai gali sumokėti mokesčius už komunalines, telekomunikacijų bei kitas paslaugas kredito unijoje arba per el. bankininkystę „i-Unija”.

Kaip atlikti mokėjimą per „i-Unija”?

Prisijunkite

prie el. bankininkystės „i-Unija” paskyros.

Pasirinkite

skirtuką „Mokėjimai” ir „Įmokos ir mokesčiai”.

Pateiktame

įmokų sąraše raskite norimą paslaugos teikėją.

Paslaugos teikėjo šablone

užpildykite prašomą informaciją.

Pasirinkite „Atlikti mokėjimą”

ir, jei norite išsaugoti paslaugos teikėjo ruošinį, įrašykite ruošinio pavadinimą.

Patvirtinkite

mokėjimą su savo prisijungimo priemone.
Su „i-Unija” mes – dar arčiau Jūsų!

Dažniausiai užduodami klausimai